Klachten
Het is ons streven dat uw contact met Tandartspraktijk Rembrandt optimaal en zo prettig mogelijk verloopt. Ondanks de motivatie en inzet van ons team kan er iets gebeuren waarover u niet tevreden bent. Op deze pagina leest u hoe u dit kenbaar kunt maken.
Regeling
Tandartspraktijk Rembrandt stelt met een deskundige en persoonsgerichte behandeling alles in het werk om de tandheelkundige behandelingen zo goed en aangenaam mogelijk te laten verlopen, met een optimaal resultaat. Onze patiënttevredenheid is hoog, maar ondanks de gemotiveerde inzet van ons team kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Ga hierover in gesprek met onze tandarts Jan Stelzer of onze praktijkmanager Chantal Stelzer. U vindt een luisterend oor. De insteek is altijd om er samen uit te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, kunt u gebruikmaken van een onpartijdige klachtenregeling.
Een verhelderend gesprek
Bent u ontevreden over de behandeling, bejegening of rekening van de tandarts? In de meeste gevallen biedt een verhelderend gesprek met de tandarts uitkomst en leidt dit tot oplossing van het probleem. U kunt in dit onderhoud aangeven wat u dwars zit of wat voor vragen of onduidelijkheden er bij u leven. De tandarts of praktijkmanager legt uit wat en waarom er zo is gehandeld en zoekt samen met u naar een passende oplossing. Als u uw klacht met een onafhankelijke partij wilt bespreken, kunt u telefonisch (0900 20 25 012) informatie en advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), dat opgericht is door de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde (KNMT).
Klachtenregeling van de KNMT
Jan Stelzer is als professioneel, ervaren en meervoudig gespecialiseerd tandarts lid van de beroepsorganisatie KNMT. U kunt gebruikmaken van de klachtenregeling van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde, in geval u er met Tandartspraktijk Rembrandt niet uitkomt. U kunt uw probleem per brief aan de KNMT voorleggen. De regeling biedt twee mogelijkheden. De beroepsorganisatie kan een bemiddelende rol spelen, waarbij een mediator een voor beide partijen aanvaardbare oplossing zoekt. De andere optie is om over te gaan tot formele afhandeling van uw klacht en een uitspraak te vragen van de Centrale Klachtencommissie. Aan beide partijen wordt gevraagd om het probleem toe te lichten. Enkele weken later volgt een schriftelijke uitspraak.
Geen kosten
Aan de bemiddeling door een mediator van de KNMT of de klachtbehandeling door de Centrale Klachtencommissie zijn geen kosten verbonden. Meer informatie over de klachtenregeling kunt u opvragen bij de KNMT (www.knmt.nl). U betaalt voor het bellen naar het TIP een vast bedrag per gesprek.
Veelgestelde vragen
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Staat je vraag er niet bij? Onze specialisten staan u graag tewoord.